Društvene mreže poput Instagrama, TikToka i YouTubea sve se češće koriste za pronalazak turističkih odredišta, no sadržaji na tim platformama često su uljepšani i manipulativni. Takve prakse koriste turistički objekti, agencije i influenceri kako bi privukli posjetitelje, ali mogu izazvati razočaranje turista kad stvarnost ne ispuni očekivanja. Negativni komentari tada brzo kruže internetom, narušavajući ugled destinacija.
Mladi, koji se najviše oslanjaju na društvene mreže za planiranje putovanja, posebno su izloženi riziku širenja dezinformacija. Bez provjere izvora ili prepoznavanja manipulacije, lako postaju žrtve nerealnih očekivanja i razočaranja.
Više o svemu pročitajte u tekstu Ive Pahlić za Jutarnji list.
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.