Dr. sc. Slijepčević istaknula je da većina fact-checkera danas fokusira svoj rad na političku komunikaciju zbog utjecaja na demokratske procese, no sve više ih se specijalizira za određene teme, poput turizma, politike, IT-a, izbora i slično. Razgovarale su o najčešćim oblicima dezinformacija u turizmu te o alatima i resursima koje fact-checkeri koriste za provjeru činjenica.
S druge strane, dr. sc. Slijepčević istaknula je fenomen društvenih mreža gdje se loše kvalitetni sadržaji brzo šire, a lažne informacije dijele nekoliko puta brže nego istinite te je naglasila važnost fact-checkinga i objasnila kako se razlikuje od novinarskog istraživanja te koje su specifične poteškoće s kojima se susreću u tom području.
Nadalje, osvrnula se i na HUDI konferenciju DigitalPub koja je bila posvećena borbi protiv dezinformacija
Za više detalja poslušajte podcast gdje se dublje analizira kako fact-checking može doprinijeti borbi protiv dezinformacija u turizmu i drugim područjima.